FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie: Jakie parametry powinno mieć zdjęcie, aby zapewnić najwyższą jakość wydruku?

Odpowiedz: Optymalna rozdzielczość zdjęć waha się między 72dpi a 300 dpi. Ważne również, aby zdjęcia użyte do personalizacji miały wielkość min. 500 KB, tylko wówczas będziemy mogli zagwarantować najwyższą jakość wydruku.

Pytanie: Pole tekstowe jest za małe. W jaki sposób dodać więcej tekstu na kartkę?

Odpowiedz: Jeżeli pole tekstowe w konfiguratorze jest niewystarczające, możesz zostawić nam wiadomość w polu Notatka przed potwierdzeniem zamówienia. Istnieje również możliwość przesłania nam maila, od razu po złożeniu zamówienia, zawierającego numer zamówienia i opis zmian, które maja być wprowadzone na kartce, a my wprowadzimy poprawny tekst ręcznie.

Pytanie: Czy ta sama kartka może mieć różne teksty?

Odpowiedz: Oczywiście. W tym celu należy w Schowku sklonować spersonalizowaną kartkę, i wprowadzić na nowo skopiowanej kartce inny tekst (np. w innym języku). Następnie obie kartki można dodać do koszyka i kontynuować zamawianie.  W przypadku trudności ze sklonowaniem kartki można zamówić kartkę w jednej wersji tekstowej i przesłać nam mail z treścią, która powinna się znaleźć na drugiej kartce, wówczas my dodamy tekst ręcznie i prześlemy projekt do akceptacji.

Pytanie: Złożyłem kilka zamówień, czy mogę otrzymać je w jednej przesyłce?

Odpowiedz: Zamówienia mogą zostać połączone w jedno zamówienie, dzięki czemu oszczędzisz koszty wysyłki. W sytuacji gdy jedno z zamówień znajduje się już w druku, nie możemy już dokonać połączenia zamówień.

Pytanie: Kiedy otrzymam przesyłkę?

Odpowiedz: Aktualny status zamówienia można śledzić klikając na link w mailu otrzymanym zaraz po złożeniu zamówienia. W przypadku dalszych pytań nasi konsultanci w dziale obsługi klienta są zawsze do Twojej dyspozycji.

Pytanie: Czy mogę zobaczyć projekt przed przekazaniem do druku?

Odpowiedz: Wzór kartki PDF możemy przesłać na życzenia klienta.

Pytanie: Chciałabym domówić kartki. Jak to zrobić?

Odpowiedz: Proszę przesłać nam maila z podaniem poprzedniego numeru zamówienia i informacją ile kartek/kopert chciałbyś zamówić. My przygotujemy dla Ciebie zamówienie. Opcjonalnie można również złożyć zamówienie telefoniczne bądź samodzielnie na stronie internetowej, dodając do Koszyka kartkę uprzednio zamówioną, która znajduje się w Schowku.

Pytanie: Na jakim papierze są drukowane kartki?

Odpowiedz: Nasze kartki ślubne drukujemy na matowym, strukturyzowanym papierze  (250 g Fedrigoni Tintoretto) natomiast kartki dziecięce na gładkim papierze (300 g Fedrigoni Tintoretto).

Pytanie: Otrzymałem wiadomość, że moje zdjęcie nie ma wystarczających parametrów potrzebnych do druku. Co mam w takiej sytuacji zrobić?

Odpowiedz: W takiej sytuacji prosimy o przesłanie mailem tego samego zdjęcia w większej rozdzielczości lub całkiem innego zdjęcia. Optymalna rozdzielczość zdjęć do druku to 500KB lub 300dpi.

Pytanie: Skąd mogę mieć pewność, czy zdjęcie użyte do personalizacji ma wystarczającą rozdzielczość?

Odpowiedz: Zanim przekażemy kartki do druku, nasi projektanci sprawdzają je pod kątem optymalnej jakości do druku. Jeżeli przesłane w zamówieniu zdjęcia będą miały niewystarczającą rozdzielczość, będziemy się z Tobą kontaktować.

Pytanie: Złożyłem zamówienie, i dopiero po chwili odkryłem, że w tekście był błąd. Co w takiej sytuacji zrobić?

Odpowiedz: Kartki nie są odrazu przekazywane do druku (z wyjątkiem próbek), więc masz jeszcze możliwość dokonania zmian do kilku godzin od złożenia zamówienia. W takiej sytuacji skontaktuj się jak najszybciej telefonicznie z działem obsługi klienta.

Pytanie: Czy można zmieniać kolor i szablon kartki?

Odpowiedz: Chętnie zrealizujemy dodatkowe życzenia, dotyczące zmian w szablonie, jednakże tego typu zmiany są dodatkowo płatne. Koszt dodatkowych zmian jest uzależniony od nakładu pracy.

Pytanie: Czy macie w ofercie również kartki z numerami stołów?

Odpowiedz: Aktualnie nie oferujemy kartek z numerami stołów, ale nasi klienci używają do tego celu kart menu, które są odpowiednio numerowane, bądź zawierają jedynie numer stołu.

Pytanie: Otrzymałem zamówienie i chciałbym złożyć reklamację! Otrzymałem za mało kartek/kopert lub kartki były uszkodzone!

Odpowiedz: Proszę opisać w mailu co jest powodem reklamacji i załączyć ewentualne zdjęcia np. uszkodzeń. Nasz zespół zajmie się jak najszybciej rozpatrzeniem reklamacji.

Pytanie: Czy istnieje możliwość wysłania towaru za granicę?

Pytanie: Realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Pytanie: Mam problem z dodaniem zdjęcia do szablonu kartki. Co zrobić?

Odpowiedz: Możesz przesłać nam zdjęcie z opisem jak powinno być ono umiejscowione na kartce. Nasi projektanci sprawdzą rozdzielczość zdjęcia i umieszczą je na kartce. Następnie otrzymasz od nas mail z projektem i prośbą o zgodę na przekazanie do druku.

Pytanie: Czy są dostępne również koperty?

Odpowiedz: Oczywiście mamy również w ofercie koperty pasujące do danej kartki, jednakże kolory kopert nie zawsze są identyczne z kolorem wybranej kartki (dotyczy kartek dziecięcych). Możliwe są różnice w kolorze kopert i kartek. Jeżeli nie jesteś pewien koloru koperty zalecamy zamówienie koperty w neutralnym kolorze: białym lub beżowym.

Pytanie: Czy mogę zamienić format konkretnej kartki?

Odpowiedz: Niestety ze względów technicznych nie jest to możliwe.

Pytanie: W jakich godzinach można do was dzwonić?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 9.00-18.00 .

O czymś zapomnieliśmy?
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Napisz lub zadzwoń do nas:

+48 58 881 01 12
kontakt@sendmoments.pl